eSilver Tour: Εποχή αιχμής: ψηφιακά πλεονεκτήματα για τουριστικές επιχειρήσεις

27 Μαΐου 2022

Γνωρίζατε ότι το ποσοστό των Ευρωπαίων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά έχει φτάσει σχεδόν τους 83 το 2021; Περαιτέρω, η χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ για ηλικιωμένους έχει μεγάλες δυνατότητες: το 2020, το 61% της παλαιότερης γενιάς (65-74 ετών) στην Ευρώπη χρησιμοποιούσε ήδη το διαδίκτυο καθημερινά.

Σήμερα, οι ταξιδιώτες δεν βασίζονται πλέον μόνο σε ταξιδιωτικά γραφεία για να τους βοηθήσουν να προγραμματίσουν τις διακοπές ή τα ταξίδια τους μακριά. Οι περισσότεροι άνθρωποι εμπνέονται πλέον στο διαδίκτυο μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και της προσωπικής διαδικτυακής έρευνας. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να χτίσετε το προπύργιο σας στο Διαδίκτυο, εάν είστε στον τουριστικό κλάδο. Μια άλλη σημαντική πτυχή είναι ότι η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε τη μετάβαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πελάτες έχουν ήδη μετακινηθεί στα ψηφιακά κανάλια.

Τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρει στις επιχειρήσεις πρόσβαση στη μαζική αγορά σε λογική τιμή, σε αντίθεση με το «παραδοσιακό μάρκετινγκ».  Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα 5 βασικά οφέλη από την εφαρμογή αυτού του είδους εργαλείων:

  1. Οικονομικά αποδοτική – μια επιτυχημένη στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί να σχεδιαστεί εντός του προϋπολογισμού κάποιου χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ που προσφέρει μια φθηνή τεχνική.
  2. Καλύτερη έκθεση – μια εταιρεία/προϊόν μπορεί να βρεθεί εκεί που το αναζητά το κοινό. Το ψηφιακό μάρκετινγκ φέρνει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
  3. Εξοικονομήστε χρόνο – Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο σε ελάχιστο χρόνο. Τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρουν την ευκαιρία να δείτε τον αριθμό των επισκεπτών στον ιστότοπο, πόσοι συνδρομητές έχουν συνδεθεί σε μια ημέρα και πολλά άλλα.
  4. Κοινωνικό νόμισμα – Το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε ελκυστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους μέσων. Αυτές οι καμπάνιες μπορούν να γίνουν viral στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, περνώντας από το ένα άτομο στο άλλο, κερδίζοντας έτσι κοινωνικό νόμισμα.
  5. Δημιουργία επωνυμίας – Η δημιουργία επωνυμίας είναι αυτό που κάθε επιχείρηση προσπαθεί να πετύχει και το ψηφιακό μάρκετινγκ βοηθά στην ανάπτυξη μιας επωνυμίας προωθώντας την σε πολλές πλατφόρμες.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ορισμένες προκλήσεις που συνδυάζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ: θα χρειαστεί να αποκτήσετε κάποιες πρόσθετες δεξιότητες και γνώσεις, ορισμένες εργασίες μπορεί να είναι χρονοβόρες, μπορείτε να λάβετε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι ορατά σε όλους.

Ζυγίστε τα όλα και ελπίζουμε ότι αξίζει ακόμα να βουτήξετε στον ψηφιακό κόσμο για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την περίοδο αιχμής στην τουριστική αγορά!

ΠΗΓΗ

e-Silver Tour

Κοινοποιήστε
Μετάβαση στο περιεχόμενο